Nieuwe jeugdcoördinator gezocht

Deze zomer stop ik als vrijwilliger en jeugdcoördinator bij Tennis- en padelvereniging Didam.

Zes jaar geleden ben ik begonnen als vrijwilliger om mee te helpen bij jeugdactiviteiten, met als doel meer kinderen enthousiast te maken voor tennis en ze aan onze vereniging te verbinden. Vier jaar geleden heb ik het stokje overgenomen van Will Bos als jeugdcoördinator.

Als ik terugkijk, ben ik vooral trots op wat we samen hebben opgebouwd. We hebben in de afgelopen jaren veel leuke activiteiten georganiseerd voor de jeugd, zoals ouder/kind tennis, Sinterklaas en andere gezellige momenten op de club. Daarnaast hebben we veel energie gestoken in het werven van nieuwe jeugdleden via onder andere Didam op Stelten, schooltennis, Sjors Sportief-uurtjes en het contact met basisscholen.

Ook achter de schermen gebeurde er veel: contact met ouders, proeflessen regelen, aanmeldingen en afstemming met de tennisschool. Het mooiste vind ik om te zien dat steeds meer jeugdleden plezier hebben gevonden in tennis bij onze vereniging.

Ik blijf graag betrokken bij de club als supporter van meisjesteam geel.

Nu is het tijd dat iemand anders het stokje overneemt. De vereniging is dus op zoek naar een nieuwe jeugdcoördinator!
Lijkt het je leuk, of wil je gewoon eens horen wat het inhoudt? Laat het vooral weten.

Iedereen bedankt voor de fijne samenwerking, hulp en gezelligheid de afgelopen jaren. Ik heb het met heel veel plezier gedaan!

Groetjes,
Martine Wenting